Uredski namještaj


Ured je mjesto gdje zaposlenici provode polovicu svoga vremena, stoga je potreban odgovarajući uredski namještaj kako bi se osjećali što ugodnije i udobnije.

Ured je više nego prostor ispunjen stolovima i stolicama, to je okruženje u kojem ljudi međusobno rade na svakodnevnoj bazi i provode veliki dio svoga vremena. Odabir  pravog uredskog namještaja ima veliki utjecaj na kvalitetu vašeg radnog okruženja. Iz tog razloga, morate osigurati odgovarajući stil, udobnost i funkcionalnost, kako bi produktivnost rada bila što veća.

Ono također treba odražavati sliku i vrijednosti vašeg poslovanja i organizacije. Jedan od ključnih načina da se to postigne je kroz pružanje pravog modernog i udobnog uredskog namještaja.

Postoje brojne različite stvari o kojima treba razmišljati i voditi računa. Prva stvar koju treba uzeti u obzir je vrsta posla kojom se bavite, što je vaše osoblje sposobno učiniti i što vaši redovni dnevni zadaci uključuju. No, u najmanju ruku trebate pružiti udoban i funkcionalan namještaj, koji će svim zaposlenicima omogućiti ugodno provođenje radnog vremena i bolju produktivnost na poslu.


Namještaj za urede i poslovne prostore



Kod odabira namještaja za urede i poslovne prostore, postoji osnovni i najčešći odabir komada namještaja, koji se nalaze u svakom uredu i poslovnom prostoru.
U njih spadaju  stolovi, stolice,  komode, ormari,  police, namještaj za recepciju, kauč itd.
U najosnovnije komade namještaja za urede i poslovne prostore spadaju uredske stolice i uredski stolovi.
uredi i poslovni prostori

Osnove rasporeda namještaja za dnevni boravak

Uredske stolice

U današnje vrijeme, većina ljudi provodi dosta vremena na svom radnom mjestu u uredima, stoga je od primarne važnosti da imate udobne uredske stolice na kojima sjedite. U stvari, udobnost je ključni kriterij pri odabiru uredske stolice, posebice ako se radio o dugotrajnom sjedenju. U tom slučaju potrebno je voditi računa da kupite onu koja pruža odgovarajuću potporu leđima i ramenima.

Odluka o kupnji uredske stolice, nije niti malo jednostavna. Upravo zbog toga što ćete biti zaprepašteni koliko vam je raznovrsnih stolica na raspolaganju – puno stilova, boja i mogućnosti! Većina stolica omogućuje vam da podesite visinu sjedala, a one naprednije imaju čak i mogućnost prilagodbe visine za ruke i kuta naslona. Neke od tih stolica dolaze s kotačima na nogama kako bi se omogućilo slobodno kretanje za osobu koja sjedi na njoj.



Postoje različite vrste uredskih stolica, a evo i nekoliko informacija o najčešćim vrstama.


Standardne stolice

najčešća vrsta u uredima. Dizajn im je jednostavan, a sadrže i kotače. Još jedna korisna značajka im je okretnost što omogućuje da se stolica rotira u svim smjerovima. Kada ste u potrazi za stolice koje će koristiti određeni broj ljudi, ove stolice su dabar izbor jer se lako može prilagoditi visina različitim tipovima osoba. Upravo ih taj razlog čini vrlo popularnim odabirom za urede, a i cijena im je pristupačna.


Menadžerske stolice

zbog okretnosti i kotača slične su standardnim stolicama. Međutim, za razliku od njih mnogo su udobnije te imaju veći naslon. Još jedna značajka je prisutnost većeg naslonjača za ruke. Također, ove stolice omogućuju vam da podesite kut naslona prema vašoj udobnosti. Uglavnom su presvučene kožom, a kao što i samo ime kaže uglavnom se koriste od strane vrhunskih menadžera.


Ergonomske stolice

dizajnirane su tako da osiguravaju maksimalnu podršku leđima, te se stoga preporučuju osobama koje pate od bolova u leđima. Međutim, mogu ih koristit i druge osobe koje se žele osjećati ugodno za vrijeme sjedenja u urede. Pružaju vam mogućnost prilagodbe visine naslona za ruke, glavu i niz drugih stvari koje pružaju dodatnu udobnost. A njihova najbolja značajka je što pružaju odgovarajuću potporu za donji dio leđa, te će vam tako pomoći zadržati pravo držanje dok sjedite.


Stolice za sastanke

dolaze u mnogim dizajnima, te su namijenjene za uporabu u dvoranama za vrijeme sastanka. Dizajnirane su da pruže udobnost, ali im nedostaje mobilnost i postavke prilagodbe te se zato ne koriste u uredu za svakodnevno sjedenje.


Postoje različite vrste uredskih stolova, a evo i nekoliko informacija o najčešćim vrstama.



– ovi uredski stolovi se posebno koriste za računalne potrebe. Glavna značajka tih stolova je da sadrže podesivi dio, kao što je podesivi dio za tipkovnice, za noge i visinu. To je idealan izbor za nekoga čiji primarni posao uključuje svakodnevni rad na računalu.


Kompjuterski stolovi

– ovi uredski stolovi se posebno koriste za računalne potrebe. Glavna značajka tih stolova je da sadrže podesivi dio, kao što je podesivi dio za tipkovnice, za noge i visinu. To je idealan izbor za nekoga čiji primarni posao uključuje svakodnevni rad na računalu.




Recepcijski stolovi

– ovi uredski stolovi su posebno dizajnirani u svrhu korištenja na recepciji. Dostupni su u različitim atraktivnim oblicima, dizajnu i boji.




L stolovi

– sam naziv opisuje oblik ovog stola. U obliku su slova L, a glavna svrha takvog oblika je maksimalno iskorištenje uredskog prostora. Može se koristiti za različite namjene, ali najčešće se koriste kao stolovi za recepciju.




U stolovi

– ovi uredski stolovi, opet kao što ime sugerira dizajnirani su u obliku slova U. Budući da su u obliku polukruga, pružaju osobi veći prostor za rad i slobodno kretanje. Idealni su za osobe koje imaju veću količinu radnih obaveza i zadataka, te za urede sa većim brojem zaposlenika.Uz stolice i stolove, potrebno je razmišljati i o ostalom namještaju koji je potreban za ured. Svaki ured zahtijeva učinkovit prostor za pohranu kako bi uredski materijal bio pohranjen sigurno i zaštićeno. Moderni prostor za pohranu obuhvaća police i ormare različitih boja, oblika i dizajna, ovisno o vašim željama i preferencijama.